Άλγεβρα, Β’ Λυκείου – Μάθημα 26ο

Πώς μπορούμε να λύσουμε την εξίσωση 2^x=3; Η λύση της είναι άραγε ακέραιος; Μήπως ρητός; Γι’ αυτά και γι’ άλλα πολλά χρειαζόμαστε τους λογαρίθμους!

Τις διαφάνειες μπορείτε να τις βρείτε εδώ και στη σελίδα του διδακτικού υλικού.

Τις διαφάνειες του προηγούμενου μαθήματος μπορείτε να τις βρείτε εδώ ενώ τις αντίστοιχες διαφάνειες της Α’ Λυκείου εδώ.

Η κεντρική εικόνα είναι ο πίνακας Κορτάρισμα του Ferdinand de Braekeleer του Πρεσβύτερου.

Καλό βράδυ και καλό διάβασμα!

Διαβάστε επίσης: Τι λέει το Θεώρημα του Bolzano;

Ακολουθήστε το aftermathsgr στα social media:

2 comments

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Σύνδεση με %s